Centar za održivi razvoj (COR) organizira Sajam poslovnih mogućnosti u petak, 8. travnja 2022. godine, od 11 do 15 sati, u atriju srednjoškolskog centra u Imotskom, Ulica Bruna Bušića 59,  u Imotskom.

Nakon otvorenja Sajma u 11 sati slijedi predstavljanje poslodavaca (Upravni odjel za gospodarstvo, EU fondove i poljoprivredu Splitsko-dalmatinske županije, Lidl d.o.o., Tommy d.o.o., Valamar Riviera d.d., Imperial Riviera d.d.,  Apfel d.o.o., Bluesun hoteli, Struya, Iris).

U 14 sati nastavljamo neformalno druženje uz domjenak – prilika je to da se u neformalnim susretima povežu različiti dionici.

U okviru Sajma organiziramo i svečanu dodjelu uvjerenja o osposobljavanju za 6 djelatnica projekta „DORA – donesi radost“ koje u partnerstvu provode Udruga Ritino srce, Centar za održivi razvoj, Hrvatski zavod za zapošljavanje, Regionalni ured Split i Centar za socijalnu skrb Imotski. Projekt je sufinanciran sredstvima Europske unije iz Europskog socijalnog fonda u 100%-tnom iznosu bespovratnih sredstava od 1.255.267,50 kuna.

Ciljevi „Sajma poslovnih mogućnosti“ su:

– povezati nezaposlene, osobito mlade, i učenike kao buduće tražitelje posla s poslodavcima, te ih upoznati s mogućnostima zapošljavanja i razvoja karijere;

– prezentirati mogućnosti i programe usavršavanja, osposobljavanja i prekvalifikacija koje provode različite obrazovne ustanove i udruge te mjere za samo/zapošljavanje.

Sajam organizira Centar za održivi razvoj Imotski u suradnji s Tehničkom školom u Imotskom.

Projektom „Poticaj za ostanak“ želimo otvoriti nove mogućnosti mladima u ruralnim područjima Imotske krajine čime omogućujemo jednake mogućnosti za njihov osobni i profesionalni razvoj, osiguravamo jednake uvjete za kvalitetan život, aktivno sudjelovanje u zajednici, poboljšavamo njihovu zapošljivost. Projektne aktivnosti su poticaji na ostanak mladih u Imotskoj krajini, kao i doprinos razvoju potencijala mladih u ruralnim krajevima.

Centar za održivi razvoj iz Imotskog projekt provodi u partnerstvu s Gradom Imotskim, Općinom Zagvozd i Općinom Podbablje, uz financijsku potporu Središnjeg državnog ureda za demografiju i mlade.